20 Feb 2008

Headline

Преди време с един мой приятел си говорихме колко ще е интересно, ако той, качвайки се при някой шофьор на стоп, го "заходи" с репликата "Пич, не се влюбвай!!!"

Мисля, че чак сега (всъщност, преди известно време) мога да разбера какво е преживял този човек по време на трите години (and still counting) през които едно детенце, без определено виждане за това какво иска от живота, успя да му покаже (целенасочено или не), че мъжете НЕ знаят защо, нито кога и как. А и не само той - всичките ми по-близки хора, които се осмелявам да наричам приятели, в един или друг етап от живота си са преживели някаква любовна мъка. А аз седях, давах им рамо на което да поплачат и им развивах дървената философия, че всичко си го причиняват сами, понеже от любовта по-голяма самозаблуда няма. За мое нещастие и този път се оказах прав.

Изведнъж и Траян се влюби. И то малко след като видя връзката, която даваше за пример когато се заговори за стабилни взаимоотношения да се срива по много нелеп начин. Тея работи не стават случайно - позволих си да го направя. И беше супер. Понеже аз бях от малкото, дарени със щастието да излязат от една любов така, както са влезли - с усмивка.

Напоследък пия доста. По-точно, имам желанието да пия доста, но ми липсват средства. Oh, well. По-странното е, че ми се въртят сцени на мен, бутилка ракия и една песен на Katatonia на repeat. У нас. Може би и малко Floyd. Двете кутии цигари се подразбират.

После се влюбих пак. Жестоко. Но не и в човек. Към никой човек не могат да се изпитват подобни чувста. Така е, секса прецаква всичко.

И за това, че има бог ще се окажа прав, ще видите. Има, и всеки ден се опитва да ни прецака. Сигурен съм, че на ден по безброй пъти си казва "Хахаха, наистина ли мислиш, че това ще стане така?! Скрю ю."

И какво, след като успях да изтискам сълзи от... а бе, от каквото там е лесно да се изтискват сълзи. По-щастлив ли съм? Определено да. Нищо не може да те нахрани така, както човешката емоция. Другото са лицемерщини и наложени принципи. От тея, дето биват изстискани. Демек от всички.

Ако хвърлиш монета, има две вероятности - да падне от едната или от другата страна. Но, ако я хвърляш достатъчно пъти, все един ден тя ще се приземи на ръба си. Хипотетично е така. Реално, на никой няма да му издържат нервите да го дочака този момент, и ще отиде да се занимава с по-продуктивни и интересни дейностти, като например дълбаене на тунели в софийското метро с глава. Обаче ако хвърляш други работи, има шанса да съжаляваш.

Той Марк Нофлър си го е казал - sometimes you're the windshield, sometimes you're the bug. Ама също така е казал "If you wanna run cool, you've got to run on heavy fuel". И с двете съм повече от съгласен.

Направо, дето се вика "Може би, едва ли не, но надали."

Сега, ако си мислите че пиша несвързани глупоси, ходете си слушайте саундтрака на "Чарли и шоколадовата фабрика". Не съм пиян, надрусан, ядосан, объкан, афектиран, разлигавен, весел, тъжен, депресиран, наяден, разстроен, с разстройство, перфектен, наркоман, нагърмян, дебел, нисък, рус, нищо, гърчеш се, в агония, на мръстната трева, режа си, ноктите на краката, и се питам де е любовта, хей!

Всичко си има смисъл и е свързано (това съвсем сериозно). Проблема е, че недоразвитите ви мозъци не могат да схванат висшата, идеална концепция на един превъзхождащ ви ум и просто трябва да си кажете "Тази подредба е съвършенна, понеже е създадена от един по-висш интелект, дори и ако аз не мога да я проумея. Амин." А, да, другия вариант е да е нужно да се намирате в главата ми. Pick one. To майче това е основният проблем на хората.

А, да - не съм и смотан.

Не свиренето на китара, ами невъзможността да си в нечия друга глава. Образно казано. Иначе надали ще е много приятно преживяване - всичката тази кръв и мозък и всякакви други лайна... То и свиренето на китара им е проблем на някои хора - като на оня от Radiohead, дето си изпуска китарата преди припева, ама то за добро - поне така я стори песентта хит.

...

...

Едисън е казал на втората си съпруга -..---.--..-.-..-.-.-.---.-.-.-.--.-.--....-.-..---...-... Тя му отговорила -.-.-....---.-.. Сега, понеже не знам морзовата азбука, представете си, че първото означава "Ще се ожениш ли за мен?", а второто "Да". Той я е научил на морзовата азбука, за да могат да си говорят за лични неща дори когато са сред хора. Само да не беше убивал и слона...

"Слоновете" не ми харесва.

Слоните имат хоботчета.

Да бях аз слонче сиво,
С хоботче в стил "Пиер Карден"
Така нослето ти игриво,
Ще гъделичкам аз смутен.

И струваше ли си Троянската война за единия венерин хълм? Сигурно, нали трябва да тормозят учениците с оня шваба Омир. Не че е германец, просто "шваба" винаги ми е звучало като същество, което прилича на Кранк от "Костенурките Нинджа: Рицари в черупки" (тоест, на мозък) и се храни с мозъци. Тъй че, стигаме до извода, че "шваба" му подхожда идеално.

Ръчичка за ръчичка (ръчка, пръчка, съчка), ден след ден си оставам (до)волен териер.

0 comments: